Hari Poter Tag!!

Hej ljudi!

Ja sam ogromni Harry Potter fan i te knjige obrazuju moje detinjstvo.

Zato sam danas htela da uradim  Harry Potter Tag. Pa da počnemo!

1) Omiljena knjiga?

Veovatno Red Feniksa ili Relikvije smrti (iako sam plakala kao kiša kad sam ih završila)

2) Knjiga koja ti se najmanje svidela?

Moram da kažem Dvorana tajni. I ne kažem da je ta knjiga bila loša, samo mislim da je bila najdosadnija od svih ostalih.

giphyo

3)Omiljeni film?

Definitivno Deathly Hollows part 2. To je jedna od najboljih adaptacija ikada.

4) Film koji ti se najmanje svideo?

Opet moram da kažem Dvorana tajni…

5) Delovi u knjigama/filmovima koji su te rasplakali?

Sirijusova, Dobijeva, Fredova, Tonksina i Lupinova smrt (o bože i sad mi se plače)

Kada je Lupin pitao Harija da bude Tedijev kum

Always…

6) Kada bi mogao/la da se smuvaš sa nekim od likova, ko bi to bio?

Definitivno Belatriks. Ona je totalno luda. I ko zna, možda bi bilo dobro…

7) Koji je tvoj omiljeni lik?

Muški Sirijus

Ženski Luna

8) Lik kojeg najmanje voliš?

Da li je ovo uopšte pitanje. Dolores Ambridž naravno.

9) Koji bi bio tvoj patronus?

Pa već sam radila test na Pottermore-u i ispalo je vuk tako da jeeeeej

tumblr_odykna82ys1vgea2uo1_1280

10) Koji bi bio tvoj bauk?

Definitivno zmija, mrzim ih više nego išta…

riddikulus

11) U kojoj kući bi bio/la?

Hm GRIFINDOR! Opet Pottermore

12) Koji bi bio tvoj omiljeni predmet na Hogvortsu?

Verovatno Odbrana od mračnih veština, pogotovo ako mi Lupin predaje

giphy

13) Kada bi mogao/la da vratiš jednog lika ko bi to bio?

Ahhhh! Zašto je ovo tako teško… Pa kada bih morala da biram, to bi bio Sirius.

source

14) Koliko ti Hari Poter znači?

Hari Poter je moje sve. Ne bih mogla da zamislim kako bi sada moj život izgledao bez ovog savršenstva!

Pa to bi bilo to za ovaj post. Hvala vam !

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

