Top 5 knjiga 2016.

Znam da malo kasnim sa ovim, ali tek sam započela ovaj blog, pa sad grabim priliku dok još mogu.

Pa idemo : Top 5 knjiga koje sam pročitala u 2016.

5) Pod kupolom – Stiven King

img_0203 Ova knjiga prati Barbija, bivšeg vojnika koji sa celim gradom pokušava da pobegne nakon što se nevidljiva kupola srušila na grad.

Ovo je još jedno remek delo kralja horora. Izaziva sva osećanja koja bi knjiga trebalo da izazove u čutaocu. Knjiga je duga, ima oko 900 strana, ali sam je ja pročitala za 2 dana. Jako je zanimljiva i jednostavno nisam mogla da je spustim. I ne brinite, vi koji ne volite horor, ova knjiga ima elemente fantastike ali ne i horora. Jedino što nije dobro u ovoj knjizi jeste sam kraj, ali neću da vam spojlujem ovu knjigu…

Ovu knjigu je kod nas izdao Vulkan, i možete je naći u svakoj Vulkanovoj knjižari.

4) Cress – Marissa Mayer

Serijal Lunar chronicles je jedan od najpoznatijih u YA zajednici. A mogu da kažem i jedan od najboljih.

U knjizi Cress pratimo naše stare junakinje Sinder i Skarlet, ali se uvodi i nov lik Kres (prepričavanje zlatokose). Kres je luckasta devojka koja je većinu svog života provela zarobljena u satelitu. Ali ima nešto posebno kod nje, ona je veliki sanjar i ludo je zaljubljena u našeg sassy junaka Torna. Torn i Kres su neočekivano dobar par i nisam mogla da čekam momenat da se njih dvoje smuvaju hahah…

Sve u svemu prve dve knjige Pepeljasta (Cinder) I Crvena (Scarlet) su prevedene na srpski. Prevela ih je Laguna. Nadam se da će uskoro da prevedu i ostatak serijala.

3) Daughter of Smoke And Bone – Laini Taylor

img_0206 Ova knjiga ima sve što možete poželeti. Avanturu, zabranjenu ljubav i savršeni plot twist. Ne znam ni kako bih opisala ovu knjigu a da ne odam previše. Mislim da je ovo jedna od onih knjiga koju mnogi ne shvate kada je prvi put pročitaju. Ali verujte mi ova knjiga je savršena.

2) Winter – Marissa Mayer

Još jedna knjiga iz Lunarnih hronika. A ova je još bolje plasirana od Cress.

Četvrta i poslednja knjiga u serijalu, najbolja je do sad. Upoznajemo novog like Vinter ( prepričavanje Snežane). Vinter je možda moj omiljen lik iz ovog serijala. Možda zato što me najviše podseća na mene. Ne želim previše da otkrivam, ali knjiga je sjajna.

Kao što sam već rekla ovaj serijal se prevodi kod nas. Ali ja imam jedan savet. Poslušajte audio knjige zato što su prosto fantastične.

1) Šest vrana- Li Bardugo

Neću previše da pričam o ovoj knjizi. To je to…

Samo moram da napomenem da ovo izdaje fantastični Urban Reads. Mnogo ih volim!

 

 

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

