Sims Tag

Hej ljudi!

Danas sam rešila da uradim Sims tag. Kada sam bila mlađa bila sam opsednuta ovom igricom. Mislim i dalje sam, samo nemam dovoljno vremena da je igram. Ali kad sam bila mlađa provodila sam sate igrajući Sims i uvek je zabavno podsetiti se tog iskustva. Ovaj tag je napravila Hailey sa Hailey in Bookland Youtube kanala.

Pa, da počnemo!

                                              Prvi Sims – Najbolja prva knjiga autora

                                          Prednosti jednog marginalca – Stiven Šboski

Prednosti-jednog-marginalca-(II-izdanje)-0000016219197

Ovo je sjajna knjiga o odrastanju. Govori se o dečaku Čarliju koji piše pisma nepoznatom primaocu i priča mu o svom životu. Knjiga je puna sastavnih delova odrastanja. To su scene nasilja, korišćenja droge, seksualnog zluostavljanja… Ali sve u svemu knjiga je fantastična i preporučujem je svima. 

I da kod nas je ovu knjigu izdala izdavačka kuća Dereta.

                                               Kosač – Najtužnija smrt u knjizi

                               Hari Poter i Red Feniksa i Hari Poter i Relikvije Smrti

     Mislim da nema poente pričati o ovome jer ću se rasplakati. Ali ajde. Kada je u Redu Feniksa poginuo Sirius (spoiler alert!!) plakala sam danima. Bukvalno, kad god sam ugledala ovu knjigu ja sam upadala u depresivni mod. A onda su se desile Relikvije Smrti… Prvo Dobi, a onda Fred, pa Tonks i Lupin. To je bilo nepodnošljivo i za mene i za moju porodicu.

 

                                                 Ubagovani Sims – Lik koji je bio višak

                                                  Instrumenti smrti – Kasandra Kler


tt

Da se razumemo, volim ovaj serijal. Ali stvarno mislim da je Sajmon bio višak. Bio je višak i u ljubavnom trouglu i stvarno mi se nije svideo pogled iz njegovog ugla. Kasandra je pokušala da poboljša situaciju pretvorivši ga u vampira (još jedan spoiler alert!), ali ni to nije pomoglo. Jedino što po meni valja kod Sajmona jeste njegova romansa sa Izi. Ali ovo ne znači a vi ne možete da volite Sajmona ili da ne možete da ne volite nekog lika kojeg ja volim. Ovo je samo moje mišljenje.

 

Simovski – Najbolje napisana knjiga

Daughter of Smoke and Bone – Laini Taylor

img_0206

Lejni Tejlor piše prelepim stilom. Odlično opisuje detalje. Scene gde likovi ne rade ništa izgledaju kao najnapetije scene.

 

Dodatni paketi – Serijal koji je postajao bolji i bolji

Stakleni Presto – Sarah J. Mass

Kada sam ja čitala ove knjige nijedna nije bila prevedena kod nas. Čitala sam ih na tabletu. Ove knjige su savršene za one koji vole fantastiku. Ima jaku devojku kao glavnog lika, i to dobru, što mi daje još više razloga da volim ovu knjigu.

 

Sims romansa – Najgori slučaj insta romanse

            Sve, baš sve – Nikola Jun

SVE-naslovna

Ovo je klasičan slučaj devojke kojoj je potreban momak da je spase. I sve se desilo tako brzo. Naime, devojka je bolesna i ne može da da izađe iz kuće, ali normalno kad je ugledala zgodnog dečka odmah se zaljubila, a i on u nju. I on postaje razlog zbog koga izlazi iz kuće. Po meni se ovo previše brzo desilo i zato ova knjiga stoji na ovom mestu.

 

Pa to bi bilo sve! Hvala što čitate i vidimo se sledeći put!

 

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

