Harry Potter Maraton

Hej ljudi!

Dolazi leto i slobodna sam da čitam koliko knjiga ja poželim. I kao što sam već pomenula u svom junskom TBR-u trudiću se da pročitam ceo Hari Poter serijal.

Ali postoji jedna mala promena plana. Odlučila sam da pročitam sve Hari Poter knjige uključujući Ukleto dete, scenario za film Fantastične zveri i gde ih naći i knjige iz Hogvortske biblioteke (Priče Barda Bidla, Fantastične zveri i gde ih naći i Kvidič kroz vekove).

Palo mi je na pamet da ponovo pročitam ove knjige kada sam dobila novu ediciju na engleskom.

Ako neko želi da mi se priključi, ovo će trajati celog leta, tako da imamo vremena da pročitamo i neke druge knjige.

I to bi bilo sve.  Hvala vam što čitate!

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

